miercuri, 21 decembrie 2011

INTR-O DUPA AMIAZA.....

O dupa amiaza....intr-o zii mohorata....
A rasarit soarele pe "strada" mea....cand ai sunat si mi-ai spus ca ma astepti, sa vin, sa petrecem impreuna, o dupa amiaza, (minunata).
Emotii, sentimente de bucurie, teama, exaltare ma cuprind pe tot parcursul unui autobuz care ma aduce la tine. Simt, dupa mult timp, simt ca exist, ca imi curge sange prin vene, sufletul meu se trezeste dintr-o hibernare, lunga,....prea lunga, tremur, trairi nebanuite imi cuprind fiinta in timp ce ma transform in cenusa si renasc...gandindu-ma la tine....la noi.
Imi amintesc un tricou rosu, iti sta foarte bine cu rosu, esti emotionat ca si mine, asteptam de mult aceasta dupa amiza......Cred in Mos' Craciun.....imi traiesc cadoul de Craciun...sunt ca un copil care desface incet cadoul ....scos cu grija de Mosu' din sacul greu.....
Privirea ta....intensa, cuprinzatoare, imi da energii de neimaginat..... ma intimideaza, ma amuza...ma ridica si ma tranforma...imi da aripi......constientizez in sfarsit......ca petrecem IMPREUNA o dupa amiaza MAGICA....
Ne tinem de mana...un gest atat de banal ...pentru unii...dar atat de maret pentru NOI......atingerea... ne invaluie intr-un voal de matase.....unduindu-ne in atingerea....sublima...a doua suflete inocente.
Doi "maci"...bucurandu-se de primii fulgi de zapada.....a nins pentru noi....pentru sufletele noastre....pentru o dupa amiza PERFECTA.
MULTUMESC.......MACULE.....:)

3 comentarii:

  1. povestea merge mai departe...:))
    continua...nu te opri...traiesti intens..nu rata nicio clipa...nicio secunda...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta si fac... :)) Multumesc de vizita prieten drag...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da-i cu postu' draga mea....:))astept...

    RăspundețiȘtergere