joi, 1 decembrie 2011

INTENS.....

Ma incalt, fug pe scari, descui poarta, trec strada, un grup de turisti imi stau in cale, ma strecor, alerg, imi aprind o tigara, astept.....te vad ...alerg iar.....alerg.....vantul rece imi taie fata, efortul imi taie respiratia, ajung langa tine ma saruti, te sarut, ne unim intr-un sarut.....patimas, pasional... primesc aer....aer proaspat........PE TINE....ne sarutam ca si cum nu am mai facut-o niciodata....nu ne oprim nici o clipa ...de teama ca  timpul ne joaca feste....e intens...e ireal....dar totusi atat de patrunzator...... in fiecare secunda te vreau mai mult...si mai mult....plecam pe strazi inguste, necunoscute pentru tine, strazi din copilaria mea.....neschimbate si totusi altfel pentru ca ESTI cu mine....SUNTEM IMPREUNA....totul e altfel..... o lume imaginara....dar prea reala...in care NOI putem face orice.....IMPREUNA
E frig, ceata se asterne...ziua se ingana cu noaptea, intr-un moment in care tu esti langa mine.....eu langa tine....un aer proaspat in viata mea esti TU.....ma uit in ochii tai....vad bucuria revederii....stralucirea unui suflet sensibil.....spontan, vesel, cu o imaginatie nebuna...... 
Evadez din interiorul fiintei mele...de cateori te vad...de cate ori ma strangi in brate....am lasat in urma limite...nemarginite ale sufletului meu.....pentru ca tu scoti ce e mai bun din mine.....la lumina unui soare stralucitor.....
Vreau sa calatorim, pe toate strazile sufletelor noastre ....IMPREUNA...

12 comentarii:

  1. EXCEPTIONAL....
    NICI NU STIE CE PIERDE....TREABA LUI...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc..... tocmai ... Nu pierde...NU pierdem....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. EU ZIC CA EL NU STIE CE PIERDE....
    UNDE AI FOST?..NU AI POSTAT NIMIC LA MINE...atat de repede se uita "prietenii"?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit tot la tine.....interesant....fara replica...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. MEREU CAND CITESC DESPRE IUBIRI CURATE , ADEVARATE SI SINCERE IMI AMINTESC DE EPISTOLA LUI SF APOSTOL PAVEL CATRE CORINTENI .......
    SA CALATORITI PE TOATE STRAZILE DOAR MANA DE MANA STRINSE SI SA NU VA DATI DRUMUL .

    RăspundețiȘtergere
  6. bine ai venit pe la mine....multumesc!!!
    Dar, bine spune respectiva epistola..... e mai mult decat dragoste....e ceva ce imi depaseste intreaga fiinta.....nu pot explica in cuvinte....:)
    Crezi in destin?

    RăspundețiȘtergere
  7. CRED CA NIMIC NU ESTE INTIMPLATOR ....
    "CAND ITI DORESTI CEVA CU ADEVARAT , "UNIVERSUL LUCREAZA PENTRU TINE " .............. NU STIU CINE LUCREAZA , NU STIU DACA BUNUL ISI FACE TIMP PENTRU ASTA , DAR STIU CA NIMIC NU ESTE INTAMPLATOR .
    INTAMPLAREA NU ESTE TOCMAI INTAMPLATOARE IN VIATA NOASTRA !
    " În lume nu se petrece nimic întâmplator, totul se face în baza necesitatii" - Baruch Spinoza
    REALIZARILE SI ESECURILE NOASTRE , BUCURIILE SI TRISTETILE NOASTRE FAC PARTE DIN VIATA NOASTRA CARE NU ESTE INTAMPLATOARE .
    AM DAT UN RASPUNSSSSSS , ESTE DINTR-UN ESEU MAI VECHI CANDVA IL VOI POSTA INTREG .

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos....intradevar frumos....
    Am multe intrebari la cere nu gasesc inca raspunsul...dar sunt conviinsa ca ele vor venii.... timpul clarifica toate situatiile.....

    RăspundețiȘtergere
  9. TE VOI CONTRAZICE PUTIN , SA NU TE SUPERI .....
    NU TIMPUL VA ADUCE RASPUNSURILE , CE VEI FACE SI CUM VEI CAUTA RASPUNSURILE IN ACEST TIMP TE VOR FACE SA AI MAI PUTINE INTREBARI SI MAI MULTE RASPUNSURI ....
    O SEARA LINISTITA , MA VOI RETRAGE .
    O SAPTAMANA PE PLACUL SUFLETULUI TAU !

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ma contrazici deloc....exprimi intradevar exact ceea ce vroiam eu sa spun...timpul este mereu de un real ajutor.....
    Multumesc la fel si tie....Mos' bogat in ghetute...:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu timpul ti se potriveste tie, ci tu potriveste-te timpului. (proverb armean)
    O SEARA MINUNATA !

    RăspundețiȘtergere