duminică, 27 noiembrie 2011

MAC....

MAC... acele bobite din cozonacul proaspat copt in seara de Ajun, 
MAC, MAC zice rata cand e vesela pe pajiste, 
MAC poate fii presurtarea de la militar angajat (cu) contract; 
MAC sunt primele trei litere din "macaroane", 
MAC gasim pe covrigii luati in graba la colt de strada....
Pentru mine MAC, este cuvantul magic adresat de tine, catre mine, are atat de multe semnificatii, vesele, ciudate, spuse in gluma sau mai serios, un alint, care ma bucura, "dau din codita" cand il aud spus din suflet....imi dezmiarda caracterul prea puternic uneori...prea rece... imi linisteste intreaga faptura....ma amuza, ma ameteste ca un drog, ma ridica si ma tine pe un nor pufos.....placut, linistitor.....as cumpara, tot MAc-ul din lumea asta, ca sa simt mereu cum imi cuprinde intreg mosorul vietii, creand astfel o lume noua, o lume necunoscuta, totodata o lume frumoasa, in care putem fii impreuna...
MAC...este o dupa amiaza minunata, trecuta mult prea repede peste noi....am uitat de notiunea timpului, nu mai exista timp si spatiu, ne-am lasat dusi de val si a fost ceva magic....
MAC....MAC.....

2 comentarii: