marți, 15 noiembrie 2011

AUTOBUZE.......


Adevar graieste melodia de mai sus.....
Cred cu tarie ca e valabil si invers......BARBATII SUNT AUTOBUZE......
Cred ca am probleme cu franele...si cu pistoanele la usi....
Cam nasol...NU-I ASA?

38 de comentarii:

  1. problemele cu franele si cu pistoanele trebuie sa le rezolvi..stiu eu un service bun...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt deschisa la orice..service bun .....care...imi poate repara...situatiile in care ma aflu...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu conteaza banii...siguranta mea in "trafic" e mult mai importanta....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cata dreptate ai..atunci ia-ti o masina sigura..nu un autobuz!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot...pentru ca femeile sunt autobuze....daca as avea masina....nu asmai fii femeie...:)))
    Asculta melodia...are multe intelesuri....:)

    RăspundețiȘtergere
  6. am inteles-o...si am ascultat-o si inainte...insa asta este recomandarea mea...in masina in care te simti sigura..si-ti ofera confort...o sa te simti bine...ajungi la destinatie fara prea multe pierderi...si cand ai intrat in ea...blocheaza portierele..si arunca cheia...:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ar fii asa de usor.....viata ar fii prea simpla....e mai faina asa...putin complicata...:))
    Daca ai fii autobuz...ce autobuz ai fii?

    RăspundețiȘtergere
  8. unul pe care sa-l iei si sa nu te mai saturi plimbandu-te cu el:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anticipam raspunsul tau...:))
    De ce nu pot calatorii cu un asemenea "autobuz" in fiecare zi?...:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun sfat...de maine schimb "statia"...:))
    Trist ce ai postat la tine...dar coplesitor....sa ai asemnea experiente ...on daily bases..... Reusesti sa te odihnesti?...dupa astfel de experiente?

    RăspundețiȘtergere
  11. schimb-o ...daca eziti..nu ajungi la destinatie prea curand...
    trist stiu...nu pot...ma odihnesc atat de putin..cafea si tigari...incerc sa uit...dar inevitabil ma bantuie si ma chinuie....
    dar nu ma opresc din drumul meu...nu acum..si nu din atat..cu siguranta pot mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  12. La capitolul tigari nici eu nu am cu ce ma lauda...in rest tin viciile sub control....
    Daca as stii mereu destinatia....ar fii prea usor....prefer sa nu cunosc viitorul...asta ca sa nu il pot schimba in vreun fel....
    Nu ezit, dar nici nu ma arunc...stau doar in asteptare.....ca sa inversez melodia...nu sunt nici in statie...dar nici cu piciorul pe treapta....:) iar usile nici nu mai stiu in ce pozitie au ramas.... :D

    RăspundețiȘtergere
  13. NU POTI SA FII MEDIOCRA..PENTRU CA AI DREPTUL DE A FII EXCEPTIONALA!:)
    toate la timpul lor...ce este al tau este pus bine:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Stiu ...si mai stiu ca pentru tot ce am acum am luptat....voi lupta in continuare....nu renunt asa de usor.....
    Nu stiu daca, in tot ce am crezut, pricipiile mele de viata...merita....supuse unui compromis...dar timpul le rezolva pe toate.....incet ...si sigur....

    RăspundețiȘtergere
  15. nici eu nu am avut nimic..si am muncit de 10 ani..noapte de noapte..zi de zi...
    Depinde de compromis...merita sacrificiul?

    RăspundețiȘtergere
  16. Inca nu sunt conviinsa...mai astept, intorc situatia pe toate partile.... analizez din multe si diferite unghiuri....vom vedea....

    RăspundețiȘtergere
  17. convingerile..moralitatea...te supun si-ti sufoca trairile....

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi sufoca...ma supun...si totusi nu pot trece peste ele.....teama e foarte mare....

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt prea multe in joc....si asta imi ingreuneaza situatia....foarte mult....

    RăspundețiȘtergere
  20. Da....cum spuneam M...cu o fiica....
    Ce vreau? ...tocmai asta e...nu stiu si nici nu stiu cum sa aflu....
    Asta e batalia mea, lupta mea...

    RăspundețiȘtergere
  21. sa-i traiasca!ce legatura are ca are o fica??

    RăspundețiȘtergere
  22. Pot spune ca asta nu ma deranjeaza.....faptul ca el are o familie, o sotie, e mai frustrant....in rest pot spune ca nimic nu m-ar fii oprit pana acuma.....
    Mai sunt chestii..cum ar fii locul de munca, gura lumii ..dar sunt pana la urma nesemnificative....

    RăspundețiȘtergere
  23. locul de munca..prostii...gura lumii...o alta prostie....daca te iubeste va renunta la ceea ce are...totusi eu zic ca nu va renunta usor la situatia actuala....

    RăspundețiȘtergere
  24. Vezi ....tocmai la asta ma refer, nu pot fii amanta, nu imi e felul, si nici nu vreau ca o familie sa se destrame ...sa o am pe constiinta...
    Cineva imi spunea ca nu e treaba mea, familia lui,e adevarat si asta, dar vreau totul sau nimic intr-o dragoste nemarginita...sunt o visatoare recunosc, dar inca mai cred cu tarie ca exista...si au trait pana la adanci batraneti....
    Nu vreau sa renunte pentru mine, daca o va face o va face pentru ca lui nu ii e bine acasa....nu te desparti de familie pentru cineva, o faci pentru ca acea relatie nu mai merge ...zic eu...nu am fost maritata , nu am divortat nu stiu cum e...tocmai de asta imi e foarte greu sa ma decid....

    RăspundețiȘtergere
  25. Si sa las frau liber...sentimentelor, este ceva care ma opreste, si nu stiu exact ce anume...inca...dar voi afla....

    RăspundețiȘtergere
  26. Acum eu ma retrag, iti doresc...odihna sufleteasca, spirituala si in cele din urma fizica....fii exceptional....pentru ca poti...:)
    Noapte buna...:)

    RăspundețiȘtergere
  27. oricand cu placere...striga!:)o sa apar..nu stiu cum...dar....

    RăspundețiȘtergere
  28. @blue- e valabil si pentru noi, fetele treaba cu fumatul...:)

    RăspundețiȘtergere