vineri, 4 noiembrie 2011

TE IUBESC....

     Mi-ai spus aseara, intre sarutari...
     Imi tot spuneai "te iubesc"....Nu pot face fata la o astfel de declaratie, nu stiu cum sa reactionez, mi-ai spus asta dupa doar doua sarutari...e prea repede..oare? Se spune ca faptele dovedesc dragostea fata de cineva..noi nu am avut timp sa ne facem amintiri, e complicat, al naibii de complicat. Sufletul imi e inghetat, nu simt decat teama, frica,  sa il las sa se deschida. Traiesc sentimentul ca vei fii langa mine doar pentru putin timp....
     Cuvintele se spun usor, din cuvinte suntem de multe ori manipulati....oare ne sunt manipulate si sentimentele prin cuvinte?
Acum esti ...suparat pe reactiile mele...sincer, nu stiu cum sa ma comport intr-o astfel de situatie...nu stiu ce vreau.....e mai complicat decat mi-am putut imagina vreodata..... 
     Trebuie sa ma ascund, sa fiu colega la servici...iar in afara sa fiu altcineva....nu am facut asta niciodata, nu stiu sa joc teatru...sa simt intr-un fel la servici..si altfel in afara....eu ma exprim mereu....ce am sa fac daca voi simtii nevoia vreodata sa te sarut la servici....nici nu vreau sa ma gandesc.....
     Mi-ai spus ca nu te impart....cum sa nu te impart? ..deja simt ca te impart, sufletul tau e cu gandul la mine, dar fizic esti in alta parte. 
     Imi vine sa fug, sa ma ascund sa uit ca trebuie sa gasesc explicatii, la tot ce se intampla acum, dar in acelasi timp as vrea sa te cunosc mai mult, sa iti cunosc sufletul....
Si totusi tot ce simt este teama.....
Nu pot avea o relatie ..prin mesaje.....e prea complicat......trebuie sa ne vedem...sa discutam....chiar daca imi va fii foarte greu.....toata povestea asta trebuie sa se clarifice cumva.....
Si totusi...sarutarea ta....o simt si acum...pe buze....
Si iar imi e teama.....e frig....si ma doare teama  intr-un fel cum tu nu vei stii niciodata....teama de a face alegerea gresita....
     Imi pun tot mai des intrebarea: toate astea mi se intampla doar din cauza ca sunt singura si vulnerabila in ochii unui barbat casatorit?
    Sa spui te iubesc... este oare asa de usor pentru unii, exista o limita de timp in care trebuie marturisita dragostea sau este doar un truc de a manipula cu vorbele.....
Voi cat de repede ati spus te iubesc persoanei speciale de langa voi?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu