vineri, 18 noiembrie 2011

LINISTE. ..GALAGIE...SI... TEAMA.....

Era liniste.....prea liniste..faceam multa galagie si tot liniste era....inainte sa apari TU....acum ma agit, tremur in adancul fiintei mele...ma zbat, incerc din rasputeri sa gandesc...nu pot....nu pot...mintea si intreaga fiinta imi sunt, pline de tine, de ochii tai, privirea ta..sarutarile tale....ma dau cu capul de pereti incercand sa imi dau seama ce se intampla cu mine...nu reusesc sa deslusesc nimic din propria-mi fiinta....
Ma strange sufletul, imi acapareaza toata energia....vreau ceva si nu stiu ce ..spuneam nu demult, unei sticle de sampanie, acum aud o simfonie care, in fiecare zii, canta tot mai tare...si ma invaluie intr-o pelerina rosie care se uneste cu mine.....flutura in urma mea ridicand flacari, zbucium, trantindu-ma la pamant intr-o balta lasata pe sosea, de o ploaie rece de toamna.
Nu stiu ce fac...habar nu am...dar vreau sa te cunosc....sa aflu ce se ascunde in spatele ochilor tai....
Nu mai gandesc daca e bine sau rau ce fac....mereu am gandit prea mult, prea profund, toate intamplarile din viata mea, acum gata refuz sa mai gandesc.....am obosit sa mai gandesc....
Oglinda sufletului meu se sparge, in mii de bucati, ma sparg si eu o data cu ea, cad, tremur in fata propriei mele imagini...ce vad?....agonie....si  extaz...situatii interzise...situatii simple in care doi oameni stau de vorba intr-un parc, pe o banca...e frig....si liniste...si totusi galagie...in adancul sufletelor noastre.
Timpul...capcana vietii mele, capcana sufletului meu.......am sa il las sa treaca sa imi dezvaluie o lume noua, in care totul e simplu si usor.
E complicat, nu mai inteleg nimic, nici nu vreau. Vreau, sa fie simplu, sa fiu demna de o dragoste cum nu s-a mai vazut, plina de carouri invaluite in miresme de flori, miresme de frezii...preferatele mele.

11 comentarii:

  1. Acum...nimic....zic eu...voivedea...ceva fii...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca...nimic...nu-l lasa sa treca pe langa tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu avem loc amandoi intr-o lume ca asta...:)
    Cumva ne vom streecura...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. iar incepi...crezi tu ca lumea este atat de mica??

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai incep..ma retrag..acum sper ca o sa pot adormii..o noapte frumoasa...si linistita....:)
    Maine ....dezbatem mai mult...ma rog azi...mai pe seara...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii bine ca ai...
    Baratii sunt autobuze..dar fara ei stam pe loc...:)

    RăspundețiȘtergere