duminică, 13 noiembrie 2011

TRECUT...

    Este curios cum, vreau sa las trecutul in urma.... Vreau sa traiesc prezentul, sa nu ma agat de trecut, dar mi se intampla sa intalnesc pe cineva din trecut, si sa imi dau seama cat de mult a influentat viata mea persoana respectiva. Uneori afllu lucruri noi despre trecut si atunci, se schimba tot ceea ce stiam despre prezent. Linistea interioara uneori imi este data de persoane cu energii pozitive din jurul meu.
    Relatii, relatii care si-au pus amprenta pe cine sunt eu acum sunt cateva, putine , prea putine..dar semnificative. 
Am invatat ca uneori barbatii pot renunuta la  cineva drag, doar ca acesteia sa ii fie mai bine in viitor, de ce imi decid astfel ei viitorul? Cine sunt ei si de ce isi asuma deciizii din viata mea?
Am revazut pe cineva din trecut, acelasi barbat inalt, jovial, serios, frumos, cu privirea blanda, care inca reuseste sa imi faca inima sa bata cu repeziciune. Tin la el , nu asa cum o faceam in urma cu ceva timp, imi e drag, ne-am iubit, a fost frumos, avem amintiri frumoase impreuna , viata ne-a schimbat pe amandoi, ne-a tradat in egala masura asteptarile...dar am reusit sa ramanem prieteni, pentru ca suntem speciali, si am fost speciali impreuna....
 De ce se intampla foarte rar ca doua persoane care au fost candva impreuna sa ramana prieteni? 
Sau uneori se apeleaza la boala pentru a strica o relatie pasionala care ne-a luat mintile la amandoi, barbatii uneori uita sa fie spontani, teama de dragoste adevarata ii face sa fuga cu coada intre picioare, lasitatea pune stapanire pe ei....
In aceste doua situatii din viata mea ei au luat deciziile, acum de ceva timp eu trebuie sa fiu rationala , sa decid ce e bine si ce e rau... si pe bune e al naibii de greu, dar rezist..
Teste si etape de trecut in viata, in fiecare zii sunt supusa unor astfel de teste.....urmeaza inca o saptamana de teste......LE VOI TRECE CU BRIO...pentru ca stiu diferenta intre bine si rau.

21 de comentarii:

  1. nu toti barbatii sunt la fel..cum nici toate femeile..."uita sa fie spontani, teama de dragoste adevarata ii face sa fuga cu coada intre picioare, lasitatea pune stapanire pe ei....":)) sa nu generalizam tousi...
    DIFERENTA DINTRE BINE SI RAU..atat de mare..cateodata din dorinta de a face bine..faci rau...si atunci aceasta diferenta este nesemnificativa...
    eu spun doar atat: NU-TI FIE FRICA DE DRAGOSTE..LASA-TI SENTIMENTELE IN VOIE...NUMAI ASA NU VEI REGRETA MAI TARZIU....
    frumos post....

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ...dar pana nu demult totul era mai simplu.
    Pe zii ce trece viata se complica tot mai tare, ma bucur de momentele in care reusesc sa absorb energiile pozitive ale celor dragi....:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Etichete: 11, 22, ALFA ROMEO, FIAT, JET
    adica??
    sa inteleg ca citesc printre randuri?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. "ma bucur de momentele in care reusesc sa absorb energiile pozitive ale celor dragi"...ai grija cu asta...sa nu-i lasi fara vlaga:))
    cati ani ai ??112?:)) de ce trebuie sa se complice?de noi depinde sa simplificam lucruile..

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt etichete cu subinteles, doar cei in cauza sau cei apripiati mie, le cunosc semnificatia.
    Sunt persoane cu surplus de energie pozitiva, si nu imi trebuie multa, in unele situatii, putine e drept, ma multumesc cu putin.....
    E greu sa simplific situatia, atunci cand nu depinde de mine.....

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.nu i-ai spus cati ani..112?:)
    2. banuiam treaba cu etichetele!
    3.intotdeauna depinde de noi sa facem ceea ce trebuie..sa spunem ce simtim...sa traim asa cum dorim..INTOTDEAUNA!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si ce fac cand e prea tarziu sa mai fac ce simt?
    Cum spuneam nu e mereu atat de simplu....uneori se complica toate fara ca noi sa avem ce face....:)

    RăspundețiȘtergere
  8. NICIODATA NU ESTE PREA TARZIU!
    FIECARE ARE CATE CEVA PUS DEOPARTE..CEVA NUMAI PENTRU EL...MAI DEVREME SAU MAI TARZIU....O SA VEZI!:)
    traieste fiecare clipa..fiecare moment..iubeste soarele...si intunericul..agonia si extazul....iubeste si adora fiecare lucru din viata ta...si nu te opri....

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu generalizez, cu lasitatea, este o ironie ciudata cum unii barbati din viata mea au preferat sa fuga in loc sa ma iubeasca, si unul pe care nu am voie sa il iubesc insista sa stea...:D

    RăspundețiȘtergere
  10. NU AI VOIE?cine impune asta...care este regula care spune ca nu ai voie?...aaa am uitat..se numeste CONSTIINTA!!corect....
    de ce au preferat sa fuga?te-ai intrebat?ti-ai raspuns?...

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am intrebat si am gasit si raspunsuri, nu le pot posta aici, sunt raspunsuri logice chiar si din punctul lor de vedere, trebuie sa recunosc, si intr-un fel ii admir pentru ce au facut.
    Si Ratiunea, si povata proverbului "Ce tie nu iti place altuia nu ii face!"

    RăspundețiȘtergere
  12. RASPUNSURI LOGICE....ce este logic cand vine vorba de dragoste??? nu exista reguli si nici bariere...in dragoste TOTUL ESTE PERMIS!

    RăspundețiȘtergere
  13. la varsta mea am cunoscut tot felul de femei pentru care nu conta ceea ce fac pentru a-si gasi fericirea...tu ce vrei?

    RăspundețiȘtergere
  14. poti sa-ti postezi acele raspunsuri pe care le-ai gasit aici...si sa le stergi imediat....

    RăspundețiȘtergere
  15. Subscriu...teoretic, practic e cel mai greu....de pus in aplicare...... Poate am sa iti explic mai multe candva ...dar nu aici pe blog....
    Ma retrag o noapte frumoasa...:)

    RăspundețiȘtergere
  16. as you wish...
    sper sa pot dormi...o noapte linistita si tie!

    RăspundețiȘtergere