luni, 21 noiembrie 2011

O CLIPA SI ATAT....

 Pentru o clipa in viata am trait ceva minunat...am pierdut acel minunat moment, a durat prea putin... si totusi a fost o clipa cat un infinit...si totusi mi-as fii dorit sa dureze un infinit de vieti...dar s-a sfarsit ...brusc...asa cum a venit.
Am dat cu piciorul....poate din cauza ca sunt nesigura pe o relatie oarecum compromisa din start....am ezitat si mi-am primit pedeapsa. Mi-a fost teama, frica, mi-au tremurat sufletul, constiinta, picioarele, genunchii si acum am ramas trista, bulversata, nu ma recunosc, parerea de rau imi macina sufletul, si nu pot oprii gandurile si intrebarea...CE AR FII PUTUT FII?
Fumez, imi afum gandurile, amintirea ta, ca sa uit, dar nici un drog nu va putea sa imi alunge miile de intrebari care imi macina toata fiinta.
"TE IUBESC FARA FRONTIERE"...Mi-ai scris, dar ai uitat sa demonstrezi cu fapte,..fara vorbe...cu gesturi....cu energia pozitiva a sufletului tau...pe care nu l-am cunoscut indeajuns.
Inainte sa apari in viata mea..am luptat sa-mi arat sufletul..si nimeni nu a reusit sa il vada ...asa cum TU, l-ai vazut, si ai vrut sa il iubesti. Mi-a fost teama, frica, am ezitat si am pierdut ...cel mai sincer suflet din jurul meu...asta este.... voi incerca sa traiesc cu asta ...mai departe....imi voi duce crucea....pentru ca am ezitat....
Ai venit in viata mea...un aer proaspat... o flacara.....ca lumina unei lumanari de tort....am  suflat...prea tare... te-ai stins...te-am stins cu vant de furtuna....care mi-a ramas acum in suflet....Ai semanat soare in viata mea...iar eu acum  culeg furtuna....CE TRIST.....nu mi-am pus nici o dorinta...Nu te-ai implinit...
Si ce frumos ar fii putut fii, daca mai aveam putin timp....mi-am deschis...sufletul....dar a fost ...prea tarziu...aveam nevoie de mai multe momente in preajma ta...nu le-am avut.....mi-a fost teama sa te iubesc....si sa ma las iubita......timpul NU ne-a lasat sa ne sincronizam sentimentele....senzatiile....toate au fost prea scurte...prea putine......
Ramai un vis...neimplinit...pierdut prea devreme....


A fost un joc...frumos...dulce, amarui...pacat ca am pierdut amandoi...a ramas doar amarul....

Un comentariu: